Wochenende



Lite paus från bloggandet i helgen fick det bli...SORRY!



Den har iaf varit väldans bra. Började med lite middag med Lollo här hemma hos mig i fredags.
Mkt att ta igen som vanligt :)
Lördagen började med tvätt, samtidigt som jag körde ett pass på gymmet. Axlar & mage. Ställde mig sedan på bandet och skulle köra lite kondis, men när solen gassade rätt i nyllet på mig fick jag nog. Sprang in och hämta tvätten sen fick det bli en promenad ute i det underbara vädret ist :)



Hem och vila lite i soffan sen iväg för mat, melodifestival och mys :) Idag har det varit lite kalas för pappas tjej Anette som fyller 60. Blev sen avsläppt här hemma av syrran & Fredrik. stack ner en sväng till gymmet. Blev först Olgas (tränare från Biggest Loser) svettiga pass på bandet. Var inte spec trött efter det så körde även 35 min intervaller efteråt. Avslutade med en massa mage. Sen var jag trött!













Nu sitter jag i soffan och kollar på Wallander som vanligt en söndag.
Upp och hoppa för tidig vecka på jobbet i mon. det innebär även tidigare morgon cardio.



Puss på er!





Kommentarer
Postat av: Flisen

Fasen vad sjukt det är! Jag beställer skor från Nelly, går in här och ser att du har precis köpt likadana! Går in igen och ser att du oxå kör Olgas intervall-upplägg! Haha, det är jätteroligt, värst vad vi har lika smak då :)

Kram på dig!

2012-03-05 @ 22:56:36
Postat av: Andréa

Hahahaha gud vad roligt! Skönt och se att någon mer har så bra smak som mig ;) Hehe! Kram!!

2012-03-06 @ 08:41:15
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0