Stort äpple





Denna måndagen börja lite bättre än förra. Vakna i tid och stack ner och körde en timme på das cross. Kollade igenom första avsnittet av "Riktiga Människor" får bli att plöja igenom dem nu, ett varje morgon. :)
Det är bra, men dock inte lika bra som 30 grader...:) trots att det är väldigt tragiskt.




Kört ett tungt och härligt pass för rygg, biceps & mage idag. Avslutade med intervaller på bandet. Sprang de sista minutrarna på 14..kanske inte säger er så mkt, men för mig e det rätt fort..;)
Efter träningen hällde jag i mig en riktigt äcklig Recovery drink. Köpte den i lördags för att testa..men usch, den var inte god, klumpade sig och man mådde typ illa efteråt. Tacka vet jag mitt älskade protein! Ska hålla mig till det i fortsättningen!









Den här måndagen började ju rätt mkt bättre än förra nu kom jag på. När jag kom till jobbet i morse och öppnade min mail, ser jag att jag fått ett mail ifrån Mix Megapol. Då har mina underbara kollegor Helen & Helena nominerat mig till "Tjejplanet" som ska åka till New York i slutet på mars. Sån fin nominering dom hade knåpat ihop..den tänker jag inte visa er nu faktiskt. Slänger upp den när allt med tävlingen e klart.

http://www.mixmegapol.se/tjejplanet

Här ovan kan ni gå in och läsa om tävligen.
Det hade ju varit något alltså. En weekend i New York....Ja Tack!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0