Helg på landet



Ett svettigt och riktigt gött MRL pass blev det i lördags. Kul som attan var det med, man saknar gruppträningen lite nu när man bara går på gymmet nu för tiden. Fick även träffa söta Ine som var på besök från Norge, så kul o se henne igen :)



Efter träningen åkte sis o jag förbi och handlade godsaker för kvällen. Hem och slappa lite sen efter det. Sis hade ju även Sh´Bam kvartal inne i stan senare på eftermiddagen. Jag följde då med och gick en runda på stan i min ensamhet, rätt gött alltså. Fick köpt mig ett par nya blåa byxor från H&M, en rosa sporttop, en döskallesjal och ett par bling bling örhängen. (kan visa bilder imon).




Kvällen ägnades sen framför tv:n och mellofinalen såklart. Jag tippade rätt vinnare och det verkar som svenska folket gillade Loreen rätt mkt. Hon var bra, men jag måste hålla med syrran där och tycka lite synd om Danny som även i år snubbladr på målsnöret..:( Han är bra!! Och dessutom väldigt fin! ;)





          






Idag vaknade jag som vanligt av att min älskade kille kom och väckte mig. Han kittlade mig lite på halsen och viskade mitt namn. Ja ni vet väl att jag pratar om MIN Elliot! Finns ingen kille i världen som kommer kunna ta hans plats i mitt hjärta kan jag lova. Tror han är benägen att hålla med om ni frågar honom ;)
Dagen idag ägnades åt promenad efter frullen, sen en lyxig fika på Brobacka Kaffestuga.






   



  



Nu är det Äkta Människor och sen sängen.



Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0