Narkotikum?



Ett tungt tungt, biceps & mag pass ihop med FilippaExclusive igår. Jag traska runt i bara strumpor pga min onda häl. Det gick bra, fick inga vikter på mig! Blir ju inte mkt kondition nu för tiden då..för att gå på bandet, det är inte ens att tänka på. Kanske får testa på att gå på crossen i bara strumpor..hmm får se.


När jag kom hem hade jag så nt i foten så jag visste intev art jag skulle ta vägen. Drog av mitt plåser och såg hur svullet det hade blivit. Bara för att jag hade på mig ett par skor på väg hem från gymmet. Ändå så tog jag bussen hem..:/


När jag kom till jobbet imorse såg det ännu värre ut. Efter många om o men och en del tel. samtal så tog jag mig till vårdcentralen igen. där skickade dom mig till vårdcentralen i Gamlestan. Väl där fick jag först komma in till en sjuksköterska, han skickade vidare mig till ett vänt rum, där kom en läkare och hämtade mig. Han konstaterade att det var en infektion i min häl. Han började rycka av mitt plåster tills jag skrek av smärta. Då slutade han och hänvisade mig ut i väntrummet igen. satt en 10 min..då kom det sen en sköterska som ÄNTLIGEN tvättade rent, tryckte ut var, sköljde inuti blåsan och sen la om det. Jag låg där och pinades verkligen. Kunde inte hålla emot tårarna, så ont gjorde det! Aj aj aj! Haltade mig där ifrån och in på apoteket. Nu har jag äntligen fått nåt som förhoppningsvis kommer göra detta bättre!



Det är helt sjukt att ett j....a skavsår kan göra något sådant mot en alltså! Har aldrig känt mig så klen o mesig :/
Tyckte så synd om mig själv när jag kom hem så hoppade träningen och satte mig i soffan. Nu sitter jag fortf här. Men tänkte komma i säng tidigt idag faktiskt. Så atttee..de ska jag göra nu!


Hej på er!





    


Min snygga fossing...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0