Mys



Sitter just nu på pendeltåget som ska ta mig hem till kära Stenkullen. Där väntar 75 min svettig mrl med syrran :)
Har ju varit hemma från jobbet både tors och fre men med den vilan och sömnen jag fått under dessa två dagar känner jag mig rätt pigg igen. Får la se hur mkt jag pallar ;)

Igår fick jag tvättat lite på dagen. Sen tog jag mig hem till Lollo. Där blev det först lite fika med henne och hennes kära bror Patrik. :) När han gick stack vi in på Hemköp och köpte lite fredagsmys. Fläskfilé, potatisgratäng, sallad och beasås. Riktig fin middag ;)

Vi hamnade sedan i soffan med godisakålen framför Big Brother. Tur att jag inte har den kanalen kan jag säga!! Hade ju suttit som klistrad.

Åkte hem och packade lite inför idag och sen blev det sänga!

Ha en mysig lördag, det SKA jag ha!!


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0