Loppishaj



Tisdag redan..alltså onsdag och lillördag imon. Fort går det!
En timme med "Äkta Människor" på crossen i morse. Jag e fast alltså! Nu är det faktiskt lite lättare att gå upp, när man har ngt att se fram emot :)



Idag bokade Linnea (jobbarkompis) och jag ett bord på Kommersen nästa lördag. Då ska vi sälja alla våra gamla kläder och dyl. vi inte vil ha. Tänkte hova in lite pengar för att sen kunna köpa nya. Smart va?! :)



Det blev en tripp till solarieöarna efter jobbet idag. somnade på 2 sek och det var rätt gött o ligga där i värmen.
Hem hit sen & byta om. Stack ner och körde bröst, triceps, mage & intervaller.
Har inte alls varit spec hungrig idag...inte för att jag kör på någon hård diet, men jag brukar alltid vara hungrig när jag ska äta på kvällen, men icke. Fick tom slänga lite av maten...hur ska jag orka kvällsmålet som jag ska trycka i mig snart..:/ I-lands problem eller?








På gymmet idag





Fick min best. från New Body på jobbet idag. Nu kan jag gå ut och gå med varmt under!




// Andréa "Tysken" Swerin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0