Kommersen



Va på vårdcentralen och kollade min häl igår. Jäkla tant som va helt värdelös la om den. Men idag gör det mkt ont ändå. Pulserar lixom... :/.

Gårkvällen spenderades här hemma i soffan med Helena och en god pizza! :) Mkt mysig kväll.

Idag har jag och Linnea stått på Kommersen och sålt lite kläder och annat skit. Folk e bra konstiga alltså. Ändå en gubbe som prutade på kakan i cafeet :p. Blev rätt frusen av att stå där så nu sitter jag i soffan med dubbla filtar, vantar och halsduk på mig. Börjar få tillbaka värmen nu. Ska snart göra mig i ordning för att traska (läs halta) bort till Hemmakväll. För ikväll blir det mys med Jessica, Erica, Malin & Camilla. Äta ännu mera gott! :)


Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0