Ingen vila på vilodan



Uppe och gick i morse igen..alltså det är så härligt nu när det blir ljust så tidigt på morran. Men shit vilken rusch det är nere vid brunnsparken och centralen vid den tiden. Galna människor som springer till sina vagnar och bussar.



En härlig och solig dag har det verkligen varit idag. Åt lunch ute för första gången och solen stekte verkligen på oss.


Efter jobbet blev det som planerat en härlig promenad med Helen till Backaplan. Det tog oss cirka 50 min. Skönt var det och det kommer bli mer av den varan kan jag lätt säga! :)
När vi kom fram till Backaplan så vek jag av till Sportlife för 15 min solning medans Helen traskade vidare hemmåt. :)


Fick bli bussen hem sen faktiskt. Behövde änna vila mina stackars ben lite ;)





Min nya sjal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0