Hemma



Igår var det vila från träningen. En jättesnabb sväng på stan efter jobbet fick det bli, innan jag åkte hem.
Började rensa i mina garderober för loppisen nästa lördag.
Slappade mest sen i soffan till 2 avsnitt av "Äkta människor".
Kände mig lite hängig och seg i går när jhag gick och la mig..och än värre var det i morse. Jobbig huvudvärk och värk i kroppen resulterade i att jag stannade hemma från jobbet idag. Inte så bra timing då det sprang gubbar ut och in här hela förmiddagen. En, fixa mina duschdörrar. 5 min senare kom en som fixa min tröga ytterdörr samt någon list. När han hade gått trodde jag att allt var lugnt, men icke. Då kom en kille som skulle skruva åt något annat på min ytterdärr. Hmmm, aja. Nu verkar allt va fixat iaf.


Legat i soffan och glott på tv och spelat QuizMe hela dagen. Ska nog pallra mig ner och handla lite snart. Men först något avsnitt av "Äkta Människor" SÅKLART!




Jag i min fina nya fleece på jobbet igår.









Fick ett underbart mess av min syster igår. Det värmde verkligen att läsa!









Hej hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0