Gnällspik







Med världens värsta skoskav gav jag mig ändå ut och gick i morse, dum som jag är!! Nu har jag världens jävla blåsa som gör så ont att det dunkar i hela foten. :( Och efterso mjag inte kunnat gå ordentligt på foten så har jag även sträckt mig i ljumsken pga det!!
Trots detta så gav jag mig ändå på ett benpass med Filippa efter jobbet. Det gick sådär måste jag säga..mör e bena e jag, men fokusen fanns INTE där!
Staplade mig bort till bussen efter träningen och åkte hem. Haltade mig in på coop och köpte skoskavs plåster. Dom ska på imon och jag ska inte ut o gå på morran! Det innebär sovmorgon vilket kan va bra ibland.
För jag har även lite ont i halsen och är lite snuvig...
Gud vilket gnäll inlägg detta blev, men så är det just nu! Gnälligt!




Ska kolla klart på BL och sen blir det fasiken "ab inns bett!!"







Jag idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0