Netto




60 min cross i morse. Piggna som vanligt till..men vart rätt trött på jobbet idag ändå. Det fixade jag sen genom att köra ett hårt pass med bröst, triceps, mage & så intervaller på det. Svetten dröp och jag va glá! :)



Gick förbi Netto på väg hem från jobbet och fick handlat massa bra! Måste börja gå dit oftare..är ju rena rånet att handla på Coop om man jämför! Undra bara när jag kommer kunna köpa mig den där mega platttv:n och jaccucin ;) Dessutom får man ju mer motion om man går till Netto!





Sitter helt utslagen i soffan nu. Ska la fixa mig för natta som vanligt. Packa träningsväskan med...för imon blir det ett besök på Sportlife Exclusive igen :)




Hallå! Följ mig på Twitter förresten: andreaswerin








Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0