Typiskt!







Jahopp...då har man fasiken gått o blivit sjuk..:( Taggatrå i halsen, tungt huvud och allmänt hängig.
Skippar Sh´bamen idag som jag egentligen skulle gått på. Åker ist direkt hem till syrran i Gråbo. El det blir ju hem till Fredrik & barnen då eftersom syrran e och tränar. Hade sååå gärna velat vara med. Det ska ju va i en större sal och mer folk sov. A ja..bättre o vila än o bli ännu mer sjuk känner jag.
Istället blir det då det berömda fredagsmyset!




I mon var tanken att jag skulle träna med, men ne..blir nog inte så heller. Sover nog ut, äter en god frulle o åker sen hem till mig. Ska ju på fest hos Mimmi senare på kvällen och tänkte även hinna med att åka till Lollo innan det. Flänga runt är mitt mellannamn tror jag..:P




Dagen på jobbet idag har varit riktigt seg alltså.
Vart nära på att gå hem ett antal gånger, men nää..klarade mig igenom den iaf.
Fick en himla gullig "present" av min jobbarkompis Henrik i morse. Vi har ju alltid fredagsfika här, men jag äter ju alltid min kesella. Så han gav mig en protein bar som han själv hade bakat ihop med sina vänner. Så himla snällt! Riktigt god var den med och kul att äta något annat än kesella på fredagsfikat ;)






      




Ha en riktigt go fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0