Stark




Vila från både träning o blogg igår. Ägnade ist kvällen åt god mat i gott sällskap :)



Idag däremot..uppe och gick 5:30 med Jessica som vanligt. Jobba. Skulle tränat med Filippa. Men så blev inte fallet. Körde ist själv här nere. Bröst, triceps, mage & intervaller. Vilket pass det blev idag alltså!
Jag kände mig riktigt stark!

Har precis tryckt i mig en omellet mot min vilja. Inte alls hungrig faktiskt, men äta bör man ju tydligen...


I morgon blir det vila från träningen igen. Då är det date med Lollo som står på schemat. Ska hem till henne & hennes nya lya och bara umgås. Var ju som vanligt ett tag sen nu. Ska bli riktigt mysigt!







Jag idag




Sov gott hörrni!









Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack :)

2012-01-18 @ 22:19:58
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0