Ryggmosartorsdag



Gick med raska steg bort till Sportlife vid Stigs Center efter jobbet och sov i solariet i 20 min. Herregud vad gött det var. Höll nästan på att somna i stolen på jobbet den sista timman.



Hem, äta lite keso med lågkalorisylt. Slappa i soffan en timma. Sen ner på gymmet. Idag var dom ÜBERALL. Allt var verkligen upptaget. Så gick först 10 min på bandet för att sen mosa rygg & biceps. Och som jag gjorde det. Jäklar vad tungt det var för ryggen idag. Men så kan det ju gå när man ökar vikterna..eller? :)
Magen fick sig som vanligt en omgång den med.




Kollat på Biggest Loser på 4an. Det är ett bra program alltså. Tycker dom e grymma som ställer upp på det. En som hade gått ner 16 kg på en vecka..heeelt galet!



Ska nog försöka lägga mig lite tidigare än igår. Så nu blir det fixa för natten som vanligt!
I mon är det fredag hörrö ni. Jag harsom vanligt planer...iaf på lördag-. Då blir det kalas hos Angelica för både henne & hennes fina son Sebastian. Söndag ska jag till Allum med min jobbarkompis Helen och fixa naglarna, ÄNTLIGEN!






        




Goder natter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0