Red red wine





Var ett mysigt kalas hos Angelica & hennes lilla familj i Gråbo igår.
Massa gott att äta dock och det var ju inte så bra..;)
Avslutade kvällen med massa vn, ost & kex hos min syster o hennes familj. Tog sen bussen hem med alla små bönner som skulle in till storstan o festa.





      





Idag har jag varit på Allum med min fina kollega Helen och vi har fixat våra naglar. Hon gjorde fransk manikyr och jag vågade mig på att göra knallröda! :) Var lite osäker innan, men nu bara ÄLSKAR jag dom! :) Tack Sis som fick mig in på det :)






  


Nu är jag i full gång med tvätten, ska snart börja göra matlådor och sen blir det bara slapp i soffan resten av kvällen.
Kollar på en intressant dokummentär på tv nu. Handlar om en kvinna som är beroende av Body Buildning.
Kul att se, men samtidigt skrämmande och höra hur hon tänker....:/


He på´re!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0