Långledig!


Då var sista jobb-dagen denna veckan gjord! Fick hembryggt kaffe av fina Rebecka i morse. På min namnsdag och allt :) Japp, heter ju Hanna i andranamn och det måste med firas.


Nu sitter jag på tåget på väg till Stenkullen och mina gudföräldrar. Där blir det ju som sagt mat och mys med hela familjen :) Hann även med ett litet ärende på centralen innan tåget gick. Mycket konstigt folk i den butiken alltså! Sniffande hund, trögfattade människor och flås i nacken fick jag precis uppleva. Nice?! Nä!

I morgon är det äntligen dax för syster- dagen som innefattar träning, spa, lunch och massa annat kul ;).

Puss und ein kram till er!


Kommentarer
Postat av: Madde

Sugen på att vara med i veckans blogg? ;)

Vem vill inte ha mer läsare ^^



DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-1.html#comment

2012-01-08 @ 11:33:24
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0