Helgen



En helt grym helg har återigen paserat. Åkte raka vägen hem till syrran, Fredrik, Elliot & Emmie efter jobbet i fredags. Syrran va o träna så F, E, E & jag käkade god middag ihop och slappa sen i soffan. Syrran kom hem och vi kollade på lite tv och film. Jag gick o la mig vid 23-tiden..ont i halsen o trött som bara den.





Mys med Diesel




Sov som en stock hela natten igenom och vaknade av att Elliot kom in och skrek. God frulle var framdukat som vanligt hos min extra familj. Blev sen en fika i Lerum ihop med sis, Elliot, Emmie, Sebbe, Ida & mamma. Riktigt mysigt!









Fick sen skjuts hit av Sebbe. Dem åkte sen vidare till IKEA.
Jag började göra mig i ordning och åkte sen hem till Lollo. Drack lite vin och blev sen upphämtade av hennes bror som körde oss till Mimmi. En rolig förfest med härligt folk. Avslutade kvällen på ParkLane med mkt dans o röj! Blev en övernattning hos Lollo i går. Gott o inte vakna själv alltid. Fick brakfrulle även där. Dog sen i soffan till en mysig film. Efter en sund ramla Roman, Sulan, Anders, Lisa & Jama in. Blev konstig pizza och lite mer film. Härligt söndagshäng! 







     

    







NU har jag äntligen fått lagata mina matlådor och duschat. Sitter o kollar på Wallander "läckan".
Bra film hitills faktiskt.

Ha en fortsatt go söndag!








Hepåre!




Kommentarer
Postat av: Malle

Åh, vilken snygg tröja du hade på festen, var har du köpt den?=) Du var också jäkligt snygg! Kram Malin=)

2012-01-22 @ 22:39:51
Postat av: Andréa

Vad gullig du e Malin, tack!! :) Den är köpt på vero moda tror jag. Lånat den av syrran :) Kram

2012-01-23 @ 10:05:10
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0