Freitag






En liten sväng på stan efter jobbet blev det.
Fick köpt en liten present till Angelicas lilla son Sebastian och en liten present till mig.
Har ju gått med i den grymma appen "Wrap" där man fpr presentkort. Så unnade mig två par nya träningsstrumpor som jag inte betala ett smack för. Det ni!
Åkte hem, drog på mig mina nya strumpor och gick ner och körde ben & mage. Gick sådär idag..men fick kört rätt hårt ändå. Gick förbi coop efter och handla lite. Har nu ätit god mat och kollat på The Voice. Näste vecka måste ni kolla då ska en vän va med o briljera :)






   






I mon blir det sista träningspasset för veckan. Axlar & mage kvarstår.
Ska nog klämma in lite intervaller efter det med. Sen bär det av till Gråbo för kalas :)




Kvällen är fortf oplanerad vilket är väldigt skönt. Kan göra precis det som faller mig in ;)








Go´kväll!















Kommentarer
Postat av: Stephanie

Oh snygg kavaj :-) puss

2012-01-13 @ 22:50:17
Postat av: Andréa

Dankschön! Du kan få låna den om du e riiiiktigt snäll ;) Puss

2012-01-16 @ 12:19:23
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0