Dagens gärning


En minst sagt halkig promenad med Jessica i morse fick inleda denna veckan.
Kände när jag vakna att detta kommer bli en bra dag! Men när jag sen kom till jobbet var det som en våg som svepte över mig med "måndagskänsla". Inte många som va pepp på jobbet idag. Men men, jag försökte hålla humöret uppe som vanligt och ännu bättre blev det sen när jag fick träna med Filippa. Ett tungt rygg, biceps o magpass lyckades vi köra igenom trots mkt folk och lite plats. Avslutade sen med intervaller på bandet och vi var mycket nöjda!! :)



Jag har idag gjort en väldigt god gärning , tycker jag iaf! :)
När jag gick av vagnen såg jag när en tjej tappade ut en bunt med 500kr sedlar ur sin ficka och jag påpekade detta för henne. Tror aldrig jag hört någon säga tack så många gånger på så kort stund! :) Hon var tacksam och jag var glad att jag troligen gjorde hennes kväll! :)

Godnatt gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0