Big boobs!




Yes!! I morse orkade jag mig upp ur slafen. Strax innan 6 klev jag på bandet nere på gymmet.
Gick en sjuk dokumentär på 4an om världens största bröst. Den timmen gick rätt fort kan jag säga! Tjejen som stodf bredvid på på bandet var tvungen att avreagera sig lite på mig efter haha. Härlig start på morran verkligen! :)





Skulle tränat med Filippa idag igen, men stackarn mådde inte bra. Så fick bli ett gött benpass själv här nere.
Men IDAG ALLTSÅ! Dom var överallt! Allt jag skulle åt var upptaget. Tappa sringet där ett tag. Men kom igång sen igen! Fokus på baksida idag och jaa vad gött det brände. Även magen fick bränna en del den med.






Fick hunnit städat, diskat o grejjat lite här hemma innan med. Äntligen fick jag tummen ur och tvättade mina sminkborstar. Kommer bli en fröjd att sminka sig imon! :)





Jag förstår inte vart tiden tar vägen?! Det blir alltid så sent nu för tiden på kvällarna, men men.
Har man en del o fixa med så..:)



Imon är det fredag, fast egentligen e det ju torsdag. Men är ju lediga på fredag! :)
Efter jobbet imon ska vi alla hem till våra underbara gudföräldrar Christa & Henry. Där bjuds det på middag och mkt trevligt sällskap! En bra start på den lite längre ledigheten, oh ja!




Hittade denna helt underbar bilden på min brors blogg innan idag.
Min fina brorsdotter Molly i klänningen hon fick av mig i julklapp gör en Andréa poose ;)
Älskade tjejen! <3





Puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0