Baggen







Ställde kockan en aning fel igår morse, så fick skippa morgon cardion. Men men..va nog lika bra att få vila halsen ännu en dag. Inte tränat på 5 dagar och det känns kan jag säga. Ska bli underbart att få köra idag efter jobbet.
Då blir det rygg, biceps, mage & intervaller. Längtar!!



Efter jobbet igår var det raka vägen hem, fick städat lite ätit och sen var det bara slapp i soffan till Guldbaggegalan. Gillar inte Petra Mede alltså..även fast hon fick mig och skratta både en o två gånger..hmm aja.





Mede



I morse var jag iaf uppe och körde. 60 min på crossen fick det bli. Hej o hå vad bra det gick. Sjukt trött innan, men efter 5 min var jag pigg som en lärka! :)
Dessutom verkar mitt hemska skoskav äntligen släppt med, men kommer nog köra på crossen nu ett tag för att få lite variation med.


Roliga saker att se fram emot just nu:




Fredag: AW med jobbet.
Lördag: Tjejmiddag hos Angelica.
18/2: Heldag inklusive Frölundamatch med Jessica.
19/2: Fylla år!
21/2: Till Köpenhamn på Rammstein konsert
25/2: Fira mig! :)





Sen är jag rätt så säker på att det kommer dyka upp massa annat skoj där emellan.
Det gör mig absolut inget ;)
















Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0