Årets mest fattigaste dag





Ja i pengaväg ja..men för mig har det nog varit årets hitills mest träningsrikaste dag :)



Började med 60 min på crossen i morse. Gick till gymmet 15 min rask promenad, tränade rygg, biceps & mage en timme, intervaller 35 min. Sen 15 min rask promenad hem! Det ni! :) Så jääkla gött o få kunna träna igen. Ingen känning alls i halsen nu, helt underbart!



Idag testade Filippa & jag Sportlife Exlusive. Var ett bra gym tycker jag faktiskt, men rätt mkt folk eftersom all vi med sportlife kort får gå dit nu. Blev 15 min solning innan träning med, skönt o få lite färg i nyllet.
Får nog bli en till solning denna veckan faktiskt, blek som ett spöke här ja!













Nu ska jag fixa mig för natten här. Upp före tuppen imon ja.




God natt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0