Vila, vad är det?





Rätt seg i bollen i morse. Eller rättare sagt igår kväll kanske när jag skulle ställa klockan...ställde den en timme fel. Hann ju till jobbet, men hann inte gå upp och gå. Det kan verkligen förstöra en hel dag för mig..usch!
Allting har gått fel idag och det har varit en sån där jäääkla typiskt måndag! :/




Kännde mig inte helt 100 när jag åkte från jobbet. Så funderade på att hoppa träningen, men efter något i maggen, lite pree workout och slapp i soffan var jag på topp igen!
Gick ner och körde lite rygg, biceps & mage. Hoppade intervallerna idag faktiskt..hade nog kolappsat då.



Kollar på en ny serie på 1an. "30 grader i februari". Har redan fastnat för den. Rolig & mysig!
NU blir det bara slappa i soffan tills sängen kallar. Hoppas på promme med min finaste Jessica imon, om hon orkar sig upp ;)













Hoppas att vakna upp till en bättre dag imon, det är jag rätt så säker på att jag kommer göra!

Hepåre!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0