Tack för en bra kväll!




En riktigt bra kväll/ natt blev det igår. Först lite fördrink här hemma med syskon, respektive & jobbarkompisar.
Vid 20 var det bokat bord på Rumpan Bar. Där anslöt lite mer folk och vi åt och drack gott tillsamans.
Blev sen en massa dans på Lounge(s) till sent på natten, natta mat och sen tåget hem till Stenkullen. Japp..fick ett infall att jag inte ville vakna ensam idag. Så åkte med hem och sov hos mamma.
Vaknade då i morse av att Elliot skriker hej rätt i mitt ansikte, jag blev rätt rädd. Han kröp ner hos mig en stund och försökte sen få upp mig. ska tillägga att klockan var 7.30..va hemma vid 4..ja ni fattar ;)




     





Blev sen en gemensam och mysig frulle då Sebbe & Ida kom med färska frallor! :)
Sebbe, Ida, Leslie, Acke, Ulli, Molly & jag åkte sen en sväng till Slottskogen och fikade, kollade på djuren och promenera i vårsolen. Underbart!



       





Sen en sväng på på Allum som resulterade i två nya träningslinnen. Sitter nu i min nya one piece och har en sån där vanlig söndag kväll! Kontoret & Wallander.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0