Tröttare än tröttast



Uppe igår som vanligt..ner på gymmet, upp på crossen, i med lurarna och kör! Gröten smakar rätt gött efter det kan jag säga ;) Sådär ser min start på dagarna ut.
Folk tycker jag e lite knäpp som går upp så tidigt för att träna. MEN jag kan säga att jag blir så myclet piggare av det. Med undantag från idag, då jag har varit extremt trött! Men så kan det gå ibland..:P






Ser inte gott ut jag vet, men det är smaskens vill jag lova!





Igår var det vila från träningen. Ist blev det tacos & film.
"Män som hatar Kvinnor" med extramaterial, det ni :)
Kom inte i säng förrän efter 12, men ändå var jag uppe i morse. Tänkte för mig själv att "jag kanske behöver lite sömn ändå" men så tänkte jag en gång till att "sova kan jag göra i helgen". Haha!



Har som jag skrev innan varit hur trött som helst idag verkligen. Dippen kom på eftermiddagen vid 15..sista två timmarna var det riktigt tufft att hålla upp ögonen. Hade ju kanske bara behövt gå hem och lägga mig, men näää det e klart jag inte gjorde det. Stack ist ner på gymmet och körde skiten ur axlarna. Inte tränat dom på 2 veckor, så dom fick sig en rejäl omgång. Tuff mage på det och sen 30 min intervaller på bandet. Svetten...ja den var där. SOM den var där! :)



    



Ätit god mat i form av kyckling, sallad, keso & lite sweet chilisås.
Mätt som en gnu sitter jag nu här o kollar på "Biggest Loser"
Jag gillar det programmet alltså. Man får sånt pepp av dom och deras inställning.
Heja heja!



Idag SKA jag lägga mig i tid!!


// Tysken





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0