Tjejen med fart



Vakna med täppt näsa och mör i kroppen... :/ Men med lite frulle i kroppen så blev det ändå ett bra benpass. Kände mig dock helt matt efteråt och det var fan jobbigt att shamponera håret. Men det gick!

In till stan sen och hämtade mina nyklackade skor hos världens trevligaste skomakare :) Fick gjort lite andra ärenden och tog sen vagnen till Anna. Där bjöds det på kaffe och kaka innan hon äntligen satte saxen i mitt hår. Så himla skönt att bli av med det otroligt slitna topparna :)

Nu sitter jag på bussen på väg hem till syster med familj. Där skulle tydligen maten stå på bordet när jag kommer fram. Jag har det bara för bra! ;)

Sen väntas bak och mys i soffan med mina underbara syskonbarn :)

Ha nu en dunderbra lördag trots vädret mina vänner!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/772501/images/2012/pic_190008591.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0