Söndag..igen!




Fick äntligen sova ut igår. Gick upp runt 10:30..åt god frulle i form av gröt o ägg. Bytte om och gick ner till gymmet och körde ben & mage. Skönt när det e inte är så mkt folk på gymmet alltså.
En promenad upp till Lidl i den underbara vädret fick det bli sen. :)



Slappade sen mest här hemma innan det var dax att fixa ordning sig lite. Kvällen spenderades framför Melodifestivalen med pizza och mysigt sällskap ;)



Sov ut även idag. Kände att jag var värd det faktiskt. För i mon är det ju upp före tuppen igen...:P
Tog mig ut på en härlig o frisk lång power walk innan. 8km i rask takt runt stan. Lite mer folk nu såhär på en söndag eftermiddag än vad det brukar va när Jessica & jag går på morran. Men det gick vägen nu med.
Bra musik i lurarna och full fokus framåt så ;) Belönade mig med god fruktsallad och kesella med lite ekologiskt vanljpulver och sötningsmedel efteråt.






Mums!




Nu är det osm vanligt mina tråååkiga söndagsbestyr som gäller. Tvätten håller på att tvättas och jag ska snart börja med mina matlådor. Orkar inte idag egentligen, men det mste ju göras så...Ska bara sitta här lite till. Ok? :)




Nu är min finaste granne och vän Jessica på väg hem från Sälen med Gollum. Ska bli fint att ses igen måste jag säga! Va på tok för längesen nu..:(.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0