Kändis?



Vaknade med ett ryck 05:20..studsa i kläderna och sprang ner till gymmet. 60 min på crossen gick huuur fort som helst i dag. Hade faktiskt lätt kunnat gå en halvtimma till, men det hinns ju inte med tyvärr.


En rätt så seg dag på jobbet trots det fina vädret. Va rätt trött på bussen mot gymmet..men tagga sen till och körde ett gött benpass på Exclusive i trevligt sällskap :)



En rask promenix hem i kylan. Lagat mat, ätit den, packat väskan och kollar nu på massa nötter som kör bil. Jag ska la inte söga så mkt iof. Men vissa har ju sånt jäääkla temprament, helt sjukt!
Ett rätt så tråkigt program faktiskt. Sitter mest och väntar på att mina tjockisar ska ta över tv-rutan i Biggest Loser :)










För ett tag sen när Jessica och jag körde ett Indoor Walking pass på Life i Gårda var det en tjej där som fotade för deras tidning. Idag fick jag ett mess av Jessica..haha jag hade tydligen fastnat på bild ;)







Ser rätt fokuserad ut va? ;)



Såhär jobbar vi på DHL förresten!





Japp, har inte alla sina stolar på kontoret såhär? ;)






Nehe, nu blir det tjockis tv hörrni.


/Andréa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0