Jag <3 gymmet





En vilodag från både blogg och träning fick det bli igår. Förutom morgon cardion då ;)
Men idag var det verkligen ingen vila vill jag lova. Helt färdig här nu alltså.



såhär har min träingsdag sett ut idag:

* Morgoncardio 60 min
* Rygg, biceps & mage
* 30 min intervaller på bandet.



Testade ett nytt intervallpass idag med tips från en utav coacherna i Biggest Loser. Närmare bestämmt Olga Rönnberg. Här kan ni gå in och kika på den. Hur bra som helst. Som hon skriver..man tror inte de ska va så jobbigt, men JO DÅ! Det var det kan jag lova.




Jag hoppades på att det inte skulle vara så mkt folk på gymmet idag med tanke på alla hjärtans dag. Så var även fallet..underbart. Inte alls mkt folk och jag slapp vänta på maskinerna, så himla skönt alltså. Därmed gick träningen hur bra som helst idag. Tungt som attan, men jag kände mig riktigt stark. Jag börjar känna mig mer och mer hemma på gymet nu, och det underlättar ju en del :)



Här ekar det tomt :)











Slängde ihop en smarrig sallad som jag nu kastat i mig. Kollar på "Veckans Brott" och underbara GW..herregud vad han stönar och stonkar alltså. Undra vad han går på..? :P
Inväntar Grammis galan som börjar om ca 20..får se hur länge jag orkar kolla dock. Men har ju redan fått avslöjat vem som fått pris på twitter så kanske inte ens behöver kolla.














Puss på er såhär på alla <3 dag då! :)



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Spännande med Olgas intervaller, så det var jobbigt? Ska nog testa jag med! Puss puss på dig

2012-02-14 @ 22:51:54
Postat av: Andréa

Ja det var riktigt jobbigt. Men härligt :) Klart du ska testa!! :) Puss

2012-02-15 @ 09:14:03
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0