Jaaa då



Timmen på crossen i morse gick av bara farten. Spenderade tiden med att kolla på "30 grader i februari" på playen. Bra serie alltså..lite tragisk dock..:(.













En seg dag på jobbet var det idag. Då är det verkligen helt underbart att få komma till gymmet köra ett tungt pass. Filippa & jag var grymma idag. Ett mega tungt bröst & triceps pass. Avslutade med lite mage och 20 min mega jobbiga intervaller på crossen. Med träningsvärk från igår känns det i kroppen nu alltså. Me like!




I morgon blir det axlar, sen på fredag får jag nog vila lite, för att köra ben på lördag.
Har en rätt så hektisk helg framför mig nu faktiskt. Massa roliga saker dock. Typ som klippa mig och fira min födelsedag som är på söndag. Ah missa inte det nu ;)
Den ska firas hemma hos syrran med tårta och annat gott ihop med min älskade familj.
Så ska åka till syrran & co på lördag eftermiddag för att förbereda lite :)


Åhhh på tisdag drar vi till Köpenham för Rammstein konserten, ska bli så otroligt roligt alltså. Jag är taggad!!



En anna bra sak är dom äntligen har tagit sig i kragen och skaffat större kesellaburkar för lättkesellan! I´m in heaven! Helt otroooligt bra alltså! :)








Måste få be om ursäkt för min fula bloggsida just nu..den är under renovering, så håll ut ;)




/ Andréa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0