Fixing





Hade en skit morgon i dag..försov mig och blev stressad som attan, men dagen flöt på rätt så bra sen ändå som tur var :)


Efter jobbet blev det som sagt en sväng på stan. Fick köpt mig en outfit till imon..det kan nog bli bra tror jag ;)
Köpte även lite annat till imon. Men när jag va på väg till bolaget såg jag på långt håll att kön in till butiken va hur lång som helst, så nää..jag hoppade det. Tar det i mon ist.
Åkte hem, köpte mig en kebabsallad på i <3 pizza. Slängde i mig den och sen har det vart full fart här hemma. Tvättat, städat och diskat. Bara lite småsaker kvar som jag ska fixa imon!




Nu tror jag nog att det snart blir sängen så man orkar upp i mon. Jag som gillar att ha allt klart timmar innan alla kommer har ju en del o grejja med då..;)

Träna, bolaget, snabb sväng på stan, ev fixa klorna och fixa mig själv såklart!


Förresten, jäääääklar vad det blåser! Helt galet ju..och eftersom jag bor längst ut så känns och hörs det mkt mer.  Lite läbbigt om du frågar mig!


Gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0