Fint hår



Denna dagen har varit lite bättre än igår. Började med 60 min på crossen.
En gladare dag på jobbet blev det sen med.
Åkte förbi stan efter jobbet och skulle lämna tillbaka ett halsband jag köpte i lördags, där spännet var så löst att det åkte av hela tiden. Efter lite tjaffs med den mkt otrevliga expiditen så fick jag ett tillgodokvitto iaf.
Gick även förbi Kicks där jag hade presentkort..så kom hem med ett torr schampo och ett serum från
Toni&Guy.









Ett riktigt bra pass på gymmet fick det bli sen. Bröst, triceps, mage & intervaller. Härlich! :)
Synd att klockan springer iväg såhär på kvällarna, nu är det ju redan dax för kvällis och sänga!












Hepåre // Andréa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0