Biggest Loser



Biggest loser är på och ingen är gladare än jag! Älskar mina goa tjockisar på tv ;)


Idag har varit en rätt go träningsadag för min del. Cardion osm vanligt på morran. Axlarna fick sen ta stryk, så även min kondis. Intervaller på bandet och sedan en promenad på isbana hem hit.

I morgon är det äntligen fredag! Den kunde inte komma så mkt lägligare. Ska börja helgen med att slappa i soffan efter jobbet. För sen är det full rulle!

Lördag: Tvätta, träna, klippa mig, åka till syrran och förbereda för söndagen.
Söndag: Fylla år och ha kalas


Ne har ingen inspiration till detta idag. Hejpåer!










Kommentarer
Postat av: Nyfiken i en strut

Ny look på bloggen, coolt!

Grattis i förskott! (glömmer det garanterat på söndag...)

2012-02-17 @ 08:53:09
Postat av: Andréa

Hehe tack så mycket!! :)

2012-02-17 @ 09:26:58
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0