2 dagar kvar





Då var denna fredagen snart slut ja.
Den började såklart med en timmes kondition 2 trappor ner. En solig och härlig dag gjorde att man blev på bra humör. Luften på jobbet gjorde att man sen blev på lite mindre bra humör. Shiiit vad varmt och äckligt det är där alltså. Ingen cirkulation p ådet över huvudtaget...#svettigt.




Efter jobbet åkte jag in till stan, lämnade in ett par skor på omklackning. Gick förbi Din Sko och provade ett par skor som jag tittat ut..guud så snygga dom var på. Lön, ja tack!
Tänkte sen att ja skulle kika lite efter ngt att ha på mig nästa lördag. Men nää..jag orkade inte. Tog bussen hem och slängde ihop lite käk, tvättade gjorde nyttiga chokladbollar (som inte blev så bra) och slappade i soffan.
Har även packat lite inför min tripp till syrran & co imon.





       









Nu ligger jag redan i sängen och ska snart stänga ner här. Känner att jag behöver lite sömn faktiskt.
Min morgondag kommer ungefär se ut såhär:



* Träna
* Hämta skorna jag lämnade in idag
* Växla lite pengar
* Klippa mig
* Åka till syrran
* Baka Cupcakes
* Kolla Mellofestivalen!





Ja, när jag kollar på det så ser det rätt gött ut ändå. Vilan från träningen idag var rätt välbehövlig om man säger så. Helt slut i kroppen verkligen. Gjorde ont i axeln i morse när jag sminkade mig. Orkade knappt hålla uppe armen, då vet man att träningen ger ngt iaf ;)










Go natt & sov gott!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0