100% Exclusive




Jaaa imorse hade jag ställt klockan rätt och det var mkt lätt att gå upp eftersom jag skulle gå med Jessica!
Blev en timmes frisk promenad ute med massa nya & roliga uppdateringar :)

Dagen flöt sen på så bra som jag ville. Bestämmde mig för att det skulle vara en bra dag och det blev det!
Härligt väder som gjorde att vi kunde gå ut på rasterna och norpa lite av solen. Det var tom ljust när vi åkte hem idag..fick lite smått vårkänslor kan jag säga. Kan inte minnas sist det var ljust ute när man åkte hem från jobbet alltså..? :/



Sånna här fina bussar får vi åka från jobbet. Härligt va?!
Det var även hål i taket och dörren..skönt med lite kall luft nu när det är så varmt ute :P












Gick till Sportlife Exclusive och fick skaffat mig ett nytt kort..måste ju ha ett sepc. kort för att kunna låsa skåpen där. Så att så fick det bli! :)
Vart helt tom inne i omkl.rummet när kom dit. Härligt tänkte jag! :) Gick en sväng på bandet i väntan på Filippa. När hon sen dök upp o vi skulle sätta igång så kryllade det av folk! WTF! Fast iof så var det enbart killar i gymmet..så min förhoppning om ett tomt gym sprack ju där. Alla tjejer går nog på klasser där..






                                                                      





Aja..vi fick iaf kört igenom bröst, triceps & mage. Riktigt bra pass. Avslutade sen efter en stunds väntande med intervaller på bandet. För min del..F gick och solade och kom sen och gjorde mig sällskap den sista kvarten :)









Kommentarer
Postat av: Stephanie

Träna träna träna... Sluta ge mig dåligt samvete ;-) kommer du på fredag? Klarar inte en hel vecka till utan dig! Ska ingenstans på kvällen så det blir fredags mys! Puss puss

2012-02-07 @ 22:51:05
Postat av: Andréa

Ska du säga sis, du får ju betalt för din träning..hehe ;) Yes, jag kommer på fredag. Då ska det skakas rooouuumpa ;) Åh inte jag en utan dig heller. Fredagsmys it is! Puss

2012-02-08 @ 08:49:20
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Woho!

2012-02-08 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0