Vila





Idag blev det vila från träningen igen pga lite omplanering. Så traskade bort till bussen efter jobbet, åkte hem, handlade lite och har diskat o så här hemma nu.
Vi ska tydligen köra hårt som f*n i tre dagar nu. Kan va skönt o göra så med ibland faktiskt :) Variation e bra!



Jag fick frågan i söndags om vad jag hade för planer till helgen..hmm nee inga planer alls faktist. Herregud tänkte jag. Har jag INGA planer, det händer ju inte för min del annars. Men så när jag kom till jobbet i går såg jag i almenackan att jag ska ju på Oktoberfest med Helena från jobbet på Henriksberg på lördag. Sen blir det ju träning på fredagkvällen..så..det där var min kommande helg. Skönt o ha planer ändå ;)



Bjuder på en bild på mina nya naglar idag då...







Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0