Lilllördag





Då var det redan onsdag kväll igen...säger det ofta, men måste säga det igen. Shit vad veckorna går fort..det är snart fredag igen!
Hade en rolig utbildning på jobbet idag om hur man ska hantera arga och irriterade kunder osv. Riktigt rolig smålänning som höll i den, gjordet allt mkt lättare :)


Något annat som gör det mkt lättare på jobbet är mitt lilla förråd av tuggummi och läkerol :)









Efter jobbet åkte jag förbi Sportlife på Backaplan och sa upp mitt kort där. Kändes lite vemodigt faktiskt, men kommer ju kunna träna till juni iaf.
Vi har ju som sagt ett gym här i huset. Fitness 24 seven där Jessica, Johanna & jag ska skaffa kort. Kommer bli grymt när man har så nära.  Bara ta trappan ner och träna. Slippa packa träningsvösk o grejjer..lyx! :)



Sitter just nu o kollar på True Blood. Det blir bara mer o mer spännande för varje avsnitt som går och jag gillart :)



Go natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0