Fredagslyx



Äntligen fredag igen och den har varit riktigt bra. Började med en go dag på jobbet med mina härliga kollegor. Vi har alltid en sån där go fredagskänsla, och som vanligt är det ju fredagsfika kl 15. Som jag mest tittar och luktar på. Alla försöker alltid att få mig att ta, men icke. Jag drack min proteindrink och kollade på när dem andra åt. (som vanligt).






Go fika





Efter jobbet tog jag som vanligt bussen till Svingeln, men denna gången gick jag inte bort till LIFE i gårda. Utan mötte upp Jessica utanför Fitness 24 Seven här nere och skaffade kort. Vi körde ett ben pass, som var rätt mkt bättre än förra fredagen då vi mest flummade. Haha. Körde mage i form av "bollen" med.
En litet, men bra gym verlar det iaf vara. Så gott att man kan träna när man vill!
Efter träningen gick jag förbi Coop, gick sen hem och lagade till lite fredagslyx middag till mig själv.
Fläskfilé, en fräsch sallad och keso till det. Självklart blev det ett stort glas med pepsi max med.







Go mat!






Sitter här hemma i min soffa helt själv och har det gött. För ca 3 år sen fanns det inte på kartan att jag skulle sitta hemma själv en fredagskväll, men nu gör jag det rätt ofta och det är inte så farligt. Klart det e trisst o sitta själv, men ack så nyttigt med! :)






Har kollat på Idol och shit vad stolt man blir över sin grymma kusin Moa Lignell. Hon gör riktigt bra ifrån sig och blir bara bättre och bättre för varje gång tycker jag :)







Rösta på Moa!










    



Ha en underbar fredagkväll alla ni!





Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hmmmm du äter nyttigt och jag bara bakar och bakar... Vart ska detta sluta ha ha! Nytt för idag, Cake Pops mmmmm :-) puss på dig min älskade syster

2011-10-28 @ 23:56:49
Postat av: Anonym

Men du är den bästa Bullmamman som finns!! Är så glad att jag kan komma hem till er på lördagar och veta att det alltid finns ngt gott!! :). Puss på dig!

2011-10-30 @ 14:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0