Tossda



Efter jobbet idag tog jag en promenix bort till Sportlife vid stigs center. La mig i solariet och somnade gött. Så himla underbart att få lite värme o ljus på sig alltså. Kanske får bli så en gång i veckan nu framöver iaf :)
Åkte sen hemmåt och lagade lite mat. Har sen bara suttit i soffan o kollat på tv. Kändes som jag behövde en lugn o skön kväll bara. För i mon ör det fredag lch då blir det träning igen. Då ska vi mosa benen Jessica & jag :)
Ja sen är vi där igen. Helg! Fredagen blir ju lugnt i mon, men på lördag vankas det utgång med lonka kolorna ;)




Haha sitter o kollar på Robinsson nu och jäklar vad jag skrattar åt han Ola från Gbg. Alla fick samtal hemifrån från sina respektive, men han fick från sin morsa. "jag kände mig som stig helmer" haha...så jäkla roligt! :)












Fick massa fina komplimanger för min döskalle kofta på jobbet idag, tack va gulliga nu e alla! :)







Fredag imon var det ja...woohoo!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0