My back!





En rätt go dag på jobbet..trots måndag. Mötte upp Jessica i på gymmet sen, bytte om och körde ett riktigt jobbigt rygg pass. Usch, hade ingen ork idag. Men det gick iaf. Som vanligt lite mage på det oich sen ett Indoor pass. Svettigt o gött, men jobbigt för mina stackars knän...:(



En annan jobbigt sak som hänt är att det blivit stopp i toan här hemma! Fan vad jobbigt det är..vattnet sjunker undan efter ca 20 min efter man spolat. Så måste planera mina toabesök nu...usch vad jobbigt. Gav mig på att försöka fixa detta igår, men gick sådär..:/ Sen har ju bara fastighestskötaren tel tid tisd & torsd. Så får slå en pling dit imon, hoppas verkligen dom kan komma på stubben o fixa det!














Kanske borde skaffa mig en så här?!


Ne..om man skulle ta tag i lite saker här hemma ist.




He på re!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0