Upptagen






Vila från träningen idag innebar 20 min solning på sportlife vid Stigs Center efter jobbet.
Behöver lite sol & värme nu när det är ännu mörkare ute..:(
I mon kör vi igång med träningen igen och då med Filippa. Vi ska köra på Sportlife Ullevi.
Ska bli kul att träna där igen, men ännu roligare att få träffa söta Filippa :)



Det är måndag idag och jag är som vanligt fullbokad hela veckan.
Jag börjar bli liiite trött på det alltså..ska sluta säga ja till allting hela tiden.
Jag vill kunna säga att jag har en helg där jag inte har några planer alls, men så e icke fallet för ca 1 månad frammåt. Ska ju göra massa roliga saker..men ändå.










Nu ska jag iaf mysa upp i soffan med en kopp te och tända ljus.




Puss Puss










Kommentarer
Postat av: Stephanie

Som sagt kära syster, det är såååå synd om dig ;-)

2011-10-31 @ 21:54:30
Postat av: Andrèa

Vad skönt att du förstår det min älskade syster ;). Puss

2011-10-31 @ 23:04:26
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0