Slappe söndag





Ok, lagom roligt!! Hade precis skrivit ett långt inlägg som bara försvann, toookig!!



Igår var det träning på schemat. Blev bröst, triceps, mage & kondition med en mkt trött Jessica ;)
Till en början var vi helt ensamma på gymmet, va hur gött som helst. Sen droppa det in lite mer folk, dock enbart tjejer. Där märker man ju vilka som är morgonpigga ;)
Vi avslutade med 30 min intervaller på bandet. Och det firade vi sen med en Caramel latte & bulle här hemma hos mig :)






     





Jessica åkte sen hem och jag började med mina sysslor här hemma. Tvätta, städa  & diska.
Gjorde mig i ordning och mötte upp Linda & Carro på Centralen för att åka till Lollos fest i Floda. Där blev det god mat, trevligt sällskap och skönsång av Tess :)
Åkte hem vid 1.30 och vaknade pigg som en lärka i morse. Har hunnit med att laga matlådona för veckan, vikt tvätt, diskat & handlat. Nu sitter jag o kollar på en mysig höstfilm på fyran.













Ska snart ställa mig o laga lite mer mat tänkte jag. Sen blir det nog inte många mer knop idag. I mon är det ju måndag igen och en ny rolig vecka på ingång :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0