Prost!!






Gårdagen var mkt rolig och händelserik. Den började ju som sagt med ett 45 min svettig Indoor pass med Jessica. Efter det åkte vi hit och bar upp lite lådor till hennes lya.
När hon åkte hem började jag städa här hemma, så skönt o ha det gjort!
Vid 15-tiden kom Jessica tillabka hit och vi bar lite mer lådor.
Jag gjorde mig sen i ordning och åkte in till stan o mötte upp Helena, vi tog vagnen till Henriksberg där Oktoberfesten väntade. Blev cider i sejdel, tyrolerhattar, tysk musik och massa skratt :)
Åkte sen in till stan med en jobbarkompis och mötte upp Jessica & Johanna på Locatelli.
Där blev det lite mer dricka och mys under filtar i det ruskiga höstvädret.



Här kommer dagen i bilder :)





        

 

        

        




Nu har jag precis ätit en god frulle. Idag lyxade jag till det med lågkalori äpplemos och minimjölk till gröten, blev ett ägg och en caramel latte med.
Ska snart göra mig i ordning och åka ner på stan för att möta upp Emma (gammal jobbarkopis från Sävegården). Vi har inte setts på gööööra länge, så ska bli kul att få lite update. :)











Vid 16 står tvätten på schemat och resten av kvällen blir det bara slappt i soffan ;)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0