Jaaaa!!





Äntligen har jag lyckats lösa mitt stop i toan. Började dagen med att ringa runt som en tok, men fick ju inte tag på nån vettig människa som kunde hjälpa mig. Gick förbi Coop på väg hem efter träningen o hoppades kunna hitta ngt medel där, men icke! Var nästan gråtfärdig när jag kom hem o såg att det fortf var stop. Ringde mamma och fick lite bra tips. Hade dock innan hällt varmt vatten från lite avstånd som folk säger att man skulle göra, inget hände. MEN när jag lagt på med mamma o skulle sätta igång min kamp mot toan så hade allt sjunkt undan!! Woohoho! Trodde verkligen inte man kunde bli så glad för ngt sådant, men det kan man!! :)





Men nu till dagens träning. Idag körde vi skiten ur axlar, bröst & mage. Blev 30 min intervaller på bandet efter det. Hade båda lite tunga ben idag, men det gick trots allt :)
Pratade lite idag om att det inte händer så mkt med våra kroppar trots mkt träning o lite mat. Jo kart, lite har det ju hänt. Men när vi börjar med morgon kondtition i nov, då jäklar! ;) Då är det verkligen uppe före tuppen som gäller, ner på gymmet, duscha, äta frulle o sen till jobbet. Härligt härligt! Ser jag faktiskt fram emot på ngt konstigt sätt ;)





Bjuder på bilder från träningen idag. Jag ser hemsk ut, men som sagt. Bjuder på det ;)









Min snygga vän!









Fan va gött med svensk seger idag då!! + att Frölunda vann över AIK. Detta kan ju inte bli bättre! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0