Helgen



Det har varit en helt underbar helg med massa mys, skratt och shopping!


Fredagen började ju med förberedelser inför Emmies dop, sen mys i soffan med syrran.




Elliot & jag fixar duken.

Lördagen började med världens godaste frulle. Innehöll dock min gröt, men med annat gott på samt en NUTELLA macka! :)



Dagen fortsatte sedan med ännu mer förberedelse, så som fixa de sista på tårtorna tex.
Så himla fina blev dom. Syrran är grym på detta! :)




Medans syrran fixade detta så roade Emmie & jag oss med annat. Så som att titta sig i spegeln ;)






Fredrik & Elliot var och handlade, så det var lite lugnare för oss. När de kom hem så stack F och jag till dagiset o lämnade de sista sakerna. Sen var det dax att byta om och åka till kyrkan.

Jag fick familjen att poosa för en bloggbild till mig ;)



Här är hela ligan + prällen samlade i kyrkan



Världens underbaradte syskonbarn Elliot & Molly



Efter kyrkan bar det ju av till Elliots dagis för mat och annat gott.
Kvällen avslutades sen återigen med mys hemma hos syrran med hela familjen Lübbe/Swerin.


syrrans bästa vän Ida med sin dotter Tilly :)




I går körde syrran mig till Stenkullen, där hämtade Lonka kolorna (syrrorna) upp mig. Vi åkte till IKEA Bäckebol och shoppade loss. Jag fick äntligen köpt lite saker till lägenheten. Nu fattas fortf dock bara gardiner..men hade ju glömt mäta mina fönster, smart!
Jag fick köpt en tv-bänk, en byrå, en pall och sen lite annat smått o gott. Och hur fick vi med oss allt detta i Jessicas lilla bil tänker ni..Jo då, vi lyckades!! Så himla grymma e vi. Vi satt dock som tre st L. Men skulle ju bara hem til mig, så det gick hur bra som helst. Gollum fick dock inte jääättemkt plats där bak ;)




Vi började med att sätta ihop tv-bänken som tog ca en kvart. sedan gav vi oss på byrån...den var inte alls lika rolig. I början var det kul, men sedan fick tålamodet ta rätt mkt stryk. Vi fick iaf ihop allt till slut och nu ser det mer ut som ett hem här. Ska ta kort o lägga upp bilder. Men inte just nu. För nu ska jag laga lunchlådor för veckan.

Tjipp!!






Kommentarer
Postat av: Stephanie

Tack min underbara syster för all hjälp! Det är tomt här nu utan dig.. Puss & Kram

2011-10-17 @ 17:17:43
Postat av: Andréa

Tack själv! Va en underbar helg. Känns konstigt o inte vakna upp i eran soffa ju..:( Men snart kommer jag o hälsar på igen :) PUSS!

2011-10-18 @ 09:01:15
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0