Grymt pass!



Idag är kroppen mör kan jag säga! Körde värsta grymma axel passet idag, sen sjukt bra magträning och det avslutade vi igen med 30 min intervaller på bandet. Puuuhh!
Nu är jag värd att sitta i soffan med stora fula mysbyxor och slökolla på Robinsson och dricka Pepsi max. :)




Vilket jäkla busväöder det är ute alltså. Blåser storm..viner som bara den här. Lite kusligt ändå. Sånt här väder kan verkligen göra mig förbannad. Det gjorde de i morse. Ösregna och blåste från alla håll o kanter när jag skulle gå från bussen till jobbet. Fick tömma min träningsväska och lägga sakerna på tork. ALLT var blött..:/ och likaså jag! Får la ta o införskaffa mig ett sånt där regnställ då rå!






Va lite fler på jobbet som kämpade mot regnet idag tror jag ;)





Efter jobbet imon blir det en sväng på stan. Sen hem för att städa o dona.
En lugn fredag med andra ord :)
Annat blir det på lördag. Då blir det träning, sen tvätta och sen till Floda på Lollos 25-års fest. Ska bli roligt! :)



Hörs imon!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0