Freitag


Fredagsträningen blev inte så seriös idag kan man säga. Mkt flumm ihop med Jessica, men vi fick ändå kört igenom lite ben. Gollum plockade upp oss och vi gasade mot Lerum o ICA. Handlade och slängde oss sen i soffan här hos Jessica med tacos o godis, yes..blev en ätardag idag ist och nu har jag så ont i magen så jag tror jag dör. :/



Gollum sitter o gnäller att hon e uttråkad, Jessica försöker läxa upp henne och jag sitter här.  Hahaha helt underbar fredag! :) I mon blir det förhoppningsvis lite mer seriösd träning, fast nuv ist på LIFE i Björkekärr. Sen bär det asv till allum för att fixa klorna. Och sen laddar vi för en kväll på stan faktiskt. Ska bli riktigt roligt!! Få komma ut bland lite vanligt folk, haha :)







Luuurvie & Duo mys!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0