Färdig!





Träningen är avklarad för denna veckan. Kört mån-torsd med mkt bra tempo tycker jag allt. Idag var det armarnas tur att få sig en omgång. O magen såklart, jag fick dock ett skrattanfall mitt i..så blev lite flummigt.
Men man använder ju magmusklerma när man skrattar med så ;) Avslutade med 30 min intervaller på bandet. Svettiga o goa blev vi!





Nu har jag packat väskan inför helgen, Yes. Imon direkt efter jobbet bär det av till Gråbo o syrran o hennes familj. Ska hjälpa dem att förbereda inför dopet på lördag som är för underbara lilla Emmie <3.
Kommer sova där till på söndag. Älskar att vara hemma hos dom. Är verkligen som mitt andra hem. Och tror faktiskt dom gillar när jag e där lite med ;)





Söndag blir det en heldag med Jessica. Ska till IKEA o shoppa loss. Äntligen ska jag få ordning lite på lyan här hemma :) Funkar ju inte dirket att ha filtar i fönstret så länge till...:P











Linnea & Helena under vår lunch promenix i solen idag :)




Puss o kram!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0