80 talet



Blev en riktigt lyckad 80-tals fest igår med mkt våfflat hår, benvärmare och snetoffsar :)





   

   



Här bjuder jag på lite bilder. Men det finns fler att se på min facebook. Och på min brors blogg.
Gå in där och kika vet ja :)



Idag var jag inte jättetuff när jag vaknade. Men hade ju lovat Syrran o träna med henne. Så det fick det bli. Körde lite ben, rygg, axlar o mage. Va rätt gött efter iaf.
Blev sen storhandling med syrrorna Lonka på ICA i Mölndal. Har nu lagat matlådor för hela veckan, duschat osv. Sitter o kollar på Sex anf tje city. Gråter varje gång jag ser den filmen, på ett spec ställe när Carrie springer ur bilen och slår sönder blommorna på Big...usch! Gör ont i hela kroppen :(


Måndag i morgon igen då och jobb och träning står på schemat hela veckan som vanligt. Dock lite mer kul som händer denna veckan iof ;)


Ne, kolla klart på filmen och sen sängen.





Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0