Back to life, back to reallity...




Hade en helt underbar weekend i London. Sol, bra shopping och fest.
Japp, i fredags blev det först middag på ett Steak House som sagt, men gud vilken nitlott där med. Usch!! A ja..kvällen blev ju bara bättre o bättre iaf. Vi åkte in till stan och hamnande först på ett bra förfest ställe med massa japanska gubbar. Sen drog vi vidare till Tiger Tiger som va så sjukt bra. 5 olika dansgolv, med grymme musik på alla.



        


       



I lördags var vi gott sega, men pallrade oss bort till ett köpcenter nära oss och åt frulle o stroosa lite.
Vid 14-tiden kom bilen som skulle köra oss till flygplatsen och allt gick sen hur smidigt som helst.
Landa vid 21 på Säve, va här hemma runt 21:45..iväg igen vid 22:10 för julfest med jobbet. Dansade drack gott och umgicks med mina underbara kollegor. Åkte sedan hem och la mig i mina goa säng och sov tills jag vakna i söndags. Men inte var jag "ledig" för det. Nepp, dax för kalas hos lillbrorsan i Floda. Där bjöds det på massa gott att äta och massa mys med mina underbara familj såklart.
Åkte hem vid 19-tiden och mös ännu mer här hemma ;)





      



Idag har jag ju då jobbat som vanligt. Tänkte ja skulle tränat sen, men mins hals säger ifrån.. :/ Mår inte helt 100 i min kropp och det känns verkligen. Så nu sitter jag här hemma i soffan och surplar te efter att ha lagat matlådor och plockat undan. Nu inväntar jag bara Den som Dräper, sen blir det bums i säng.











Kommentarer
Postat av: Anna

Tur du inte landa igår i stormen :)

2011-11-28 @ 23:18:49
Postat av: Andréa

Ja det var verkligen tur, hade nog inte ens kunnat landa då..:/

2011-11-29 @ 10:45:53
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0